nedeľa 1. marca 2015

Coursingový a dostihový víťaz 2014

Odovzdávanie tohtoročných coursingových a dostihových víťazov prebehlo na Špeciálnej výstave chrtov v Bratislave dňa 21.2.2015 pod organizáciou Slovenského klubu chovateľov chrtov. Ten to mal pod svojou záštitou prvý raz, a ako som už v predošlom príspevku spomínal, bol som sklamaný. Aj keď poháre a diplomy boli pekné, samotné vyhlasovanie bolo veľmi chaotické. Prebiehalo počas posudzovania psov v kruhoch a niektorí víťazi si nemohli prísť prevziať cenu, pretože práve vystavovali. Ďalšie negatívum bolo to, že odovzdávanie cien prebiehalo divákom za chrbtom, každý sa sústredil na posudzovanie - veď preto sem predsa vystavovatelia prišli. V neposlednom rade musím podotknúť, že mnoho "chrtárov" nemá ani len poňatia, čo sa to vlastne dialo, a za čo sa ceny odovzdávali. Priznajme si, športových chrtov je čím ďalej, tým menej. O to viac ma to mrzí, pretože za rok 2014 si titul Coursingový víťaz v plemene sloughi odniesla naša Bassira a ja som na ňu nesmierne hrdý!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára